17 Oca 2011

2011 Golden Globe Ödüllerinde Kim Ne Giymiş?

Dün gece oturdum ve şu kırmızı halıda oyuncuların nasıl salındığına bir bakayım dedim. Kesinlikle en çok beğendiğim elbise ve görüntü Olivia Wilde ve Eva Longoria oldu. Süperdiler ama Olivia Ayakkabısını gösterince balon gibi söndü. O yüzden benim için gecenin yıldızı, elbisesi ve makyajıyla Eva oldu. Birde çok ilginç bulduğum giysiler var paylaşmak istedim bakalım siz ne diyeceksiniz?
















































Olivia Wilde ,İnanılmaz Güzel bir elbise...Çok bayıldım kesinlikle favorilerim içinde :))
























Natalie Portman, Tamam elbise çok değişik ve hatta güzel denebilir bence ama ortada kocaman parlak kırmızı gül varken o kolye niye? Çok abartılı olmuş ve yaşlı göstermiş kendisini. Çantasıda güzel olmuş.























Ama Helena Bohem Carter, ne desemki bilemedim. Kesinlikle farklısın, tarzın var, değişiklikleri seviyosun, oynadığın roller müthiş ( Harry Potterda yine döktürmüş) ama bu gece naptın..Ne diyim o ayakkabılar, o elbise, gözlük, saçlar...Hep cadı kal dicem zaten şu halinle öylede olacağı gözüküyor...

Hiç yorum yok: